Mark Gentile Guaril (MGG) Kreatív Ügynöksége (marketing, PR, Consulting)
English
Az MGG a Budántúl Bt. érdekeltségében, de önálló brandként működő ügynökség.
Tevékenysége a budai agglomerációra és a KKV-szektorra koncentrál, s
kiterjed a névjegytől az óriásplakátig, a szórólaptól a komplett
reklámkampányig, a tervezéstől a kivitelezésig. Vállalja cégek
marketing-büdzsé kezelését.
Narratív és Perszvazív - NP
Munkatársaink az NP (Narrative and Persuasive) marketing-filozófia hívei.
Meggyőződésük, hogy célközönségüket egy történet keretében, az érzelmekre és
az értelemre ható érveket arányosan vegyítve tudják legjobban vásárlásra
ösztönözni.
Miért itt?
Nem mindennapi dolog, hogy egy vidéken, alig több mint tíz kilométer sugarú
körön belül három olyan település is legyen, amelyek közül az egyik, Telki,
Magyarország leggazdagabb községe; a másik, Budaörs, legdinamikusabban
fejlődő kisvárosa; s a harmadik, Budakeszi, kreatív ügynökségünk székhelye,
a legtöbb humán erőforrást koncentráló települése. A fővárosi
agglomerációhoz tartozó térség, a mintegy 60 ezer lelket számláló és közel
10 ezer, zömében kisvállalkozás (KKV) székhelyéül szolgáló Budántúl szívét
méltán emlegetik úgy, mint Magyarország Arany Háromszögét.
Miért a KKV-k?
Munkatársasaink több évtizede a mikro- és kisvállalkozói körben mozognak
elsősorban, s mivel maguk is ide tartoznak, e piaci szereplők nyelvét
beszélik és értik legjobban. Lehetőséget látnak abban, hogy a saját
szakapparátussal nem rendelkező kisvállalkozókat marketing terén
kiszolgálják.
Miért a gerilla?
Az MGG a hagyományos NA(PR)- és reklám-kampányok, akciók mellett elsősorban
a gerilla marketingre kíván szakosodni. A KKV-k többsége számára a kreatív
ügynökségek szolgáltatásai anyagilag megfizethetetlenek. A gerilla marketing
elérhetővé teszi alacsony költségvetésű, ugyanakkor nagy hatékonyságú
kampányok megrendelését az ő számukra is.
Referencia
Referenciaként az alábbiakban bemutatunk néhány olyan munkát, amiről azt
gondoljuk, híven tükrözi filozófiánkat.
Egy nyomozás története
avagy esettanulmány egy gerilla marketing
kampányról
A névadó - Mark Gentile Guaril
Mark Gentile Guaril (Plata, Argentina, 1963.06.18.), argentin származású
amerikai (USA) reklámszakember. M. G. G. az ősi argentin kikötővárosban született. Édesanyja olasz bevándorlók leszármazottja, apja kelet-európai cigányzenész volt. Szüleivel nyolcéves korában New Yorkba költözik, s az apa nem sokkal később elhagyja családját. Édesanyja egyedül neveli. Mark korán kitűnt zenei tehetségével, de rögbi játékosként is fényes karriert jósolnak neki. Ő azonban fiatalon beszáll a show-businessbe és a divat szakmába, partikat és divatbemutatókat, illetve show-műsorokat szervez. Még nincs 20 éves, amikor fölfigyel rá Richard Smith, és meghívja éppen induló kreatív ügynöksége csapatába. M. G. G. rövid időn belül a cég vezető ötletembere lesz, de állást a vállalatnál sem ekkor, sem később, sem Smithnél, sem másnál nem vállal. Az ügynökségek versengenek a nyughatatlan szellemű fiatalemberért, összeférhetetlen természete miatt azonban sehol sincs sokáig maradása. Mindazonáltal egyedülálló ötletei iskolát teremtettek, sokan őt tartják a gerilla marketing atyjának, jóllehet, az elnevezés csak jóval később ver gyökeret. 1986-ban feleségül veszi Rosinda Turney színésznőt, de két év után elválnak. M. G. G. többet nem próbálkozik a házassággal, számos korabeli sztárral, modellel és színésznővel él együtt inkább rövidebb, mint hosszabb ideig. Utódairól nincs tudomásunk. Az ezredforduló utáni években megcsömörlik a New York-i élettől, tetemes vagyona nagy részét egy alapítványba fekteti, Plata szegény gyerekei tanulását támogatja (ő maga a középiskoláit sem fejezte be), majd hirtelen elhatározástól indíttatva apai ősei földjén, Kelet-Európában telepedik le, ahol korábban soha nem járt. Románia Erdély tartományában él, teljes visszavonultságban. Jonas Larsson 2004-ben filmet forgatott M. G. G. kalandos életéről. (Forrás: Wikipédia) |
2016 © Budántúl Kiadó